{message}
{message}
Te afli aici: Creativemania.ro > Cum cumpăr

Cum cumpăr

Inregistrare


Pentru a putea comanda din magazinul nostru, trebuie sa ne furnizati datele necesare pentru emiterea documentelor fiscale si pentru livrarea comenzilor. 

Primul pas pe care trebuie sa il faceti este sa va creati un cont de utilizator aici, dupa inregistrare veti primi un e-mail cu conformarea inregistrarii.

Puteti sa creati un cont si cu ajutorul profilului de Facebook.

Apasă pe butonul Facebook și vei fi automat logat.
Va rugam sa complectati corect datele necesare (nume, adressa, cod postal sau CIF in cazul persoanelor juridice), in caz contrar va fi imposibila livrarea produselor comandate.

Comanda

Selectati produsul dorit, numarul si dupa caz culoarea acestuia, apoi apasati butonul "adauga in cos". 

VALOAREA MINIMA A COMENZILOR ESTE DE 40 LEI fara taxa de transport.


Preturile

Preturile afisate sunt cele finale, includ TVA, dar nu includ costurile de transport, care le puteti verifica mai jos la sectiunea de "Livrare".

 

Reduceri:

                 1. 5% reducere pentru comenzile de peste 500 lei (nu se include produsele personalizate)

                 2. 10% reducere pentru comenzile de peste 1.000 lei

                 3. 20% reducere pentru comenzile de peste 500 lei cu termen de livrare minim 2 saptamani la produsele cu cod produs care inepecu cu CM. Comanda sa ne trimiteți prin mail care sa contina: denumire, cod produs si cantitatea dorita.. Acest discount nu se acumuleaza cu alte discounturi. Transport gratuit.


Disponibilatea produselor

Produsele din site-ul nostru pot avea urmatoarele disponibilitati: 
in stoc: sunt produsele care au peste 3 buc. in stoc si pot fi comandate, iar timpul de livrare al comenzii este de aproximativ 2-3 zile de la data comenzii (in cazul in care comanda contine doar produse cu statusul "in stoc"). 
-stoc limitat: produsul momentan este disponibil, are 3 sau mai putin de 3 buc. in stoc si poate fi achizitionat. Pe pagina de vizualizare produs puteti sa alegeti cantitatea, cu ajutorul butoanelor plus si minus, insa nu veti putea introduce mai multe produse decat se gasesc in stoc.
-stoc epuizat/wishlist: produsul nu este pe stoc, insa putem sa il achizitionam in cazul in care acesta este introdus in wishlist. Wishlistul este lista produselor dumneavostra preferate, care este disponibila doar cand sunteti logat. Acolo puteti urmari si daca produsul pe care il doriti a reintrat in stoc, sau puteti pastra in lista produse pe care doriti sa le comandati pe viitor.

Plata

Plata se poate face, la alegerea dumneavoastra, prin:

1. in sistem ramburs, adica plata in momentul ridicarii coletului.

2. prin transfer bancar, in acest caz livrarea comenzii va intarzia (fata de plata in sistem ramburs) deoarece livrarea se va efectua dupa confirmarea plati. Va rugam sa NU EFECTUATI PLATA inainte sa confirmam ca toate produsele le avem pe stoc.

Pentru identificarea mai usoara a platii, va sfatuim ca plata sa fie efectuata de aceeasi persoana, care s-a inregistrat pe webshop (sa fie aceleasi nume), si sa treceti nr. comenzii sau nr. facturii in rubrica obiectivul platii.
Ordinul de Plată trebuie sa fie completat cu următoarele date:

1. Denumire beneficiar plată: MOLNAR NOEMI EVA I.I.
2. Adresă beneficiar: Str. Nufarului Nr.72 Bl.AN72 Ap.24, Loc. Oradea, Jud. Bihor, cod postal 410576
3. Bancă beneficiar si cont bancar IBAN:

OTP Bank, sucursala Oradea, RO94OTPV220000647596RO01

4. Registrul Comerțului: F5/1687/2012
5. Cod Unic de Înregistrare: RO30461804

 

3. Plata online cu card bancar prin email

- puteti efectua plata online cu cardul personal sau al firmei, in conditii de siguranta deplina, conform standardelor 3D Secure, VISA, VISA Electron, Maestro si MasterCard. Cardurile acceptate sunt cele emise sub siglele VISA si MasterCard. 
- pentru asigurarea securitatii tranzactiilor, folosim platforma Euplatesc.ro (aceasta platforma este folosit si de catre compania RCS & RDS)

- Etapele:

a) La finalizarea comenzii sub ``Modalitati de plata`` selectati varianta Card Bancar

b) Dupa finalizarea comenzi noi primim o informare cu comanda dvs. si cu tipul modalitati de plata

c) Verificam comanda dvs.

d) Dupa verificare va trimitemun email pe adressa dvs, de e-mail care va contine detaliile comenzii şi un link prin intermediul căruia puteti finaliza plata, fără să mai introducă alte detalii suplimentare. (În continuare, tranzacţia se va desfăşura ca o tranzacţie online standard.)

e) Completati datele necesare autorizarii tranzactiei in platforma Eu platesc.ro (se deschide cand accesati link-ul din mail). Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv pe serverele Euplatesc.ro. 

f) Dupa confirmarea plati expediem coletul

- Creativemania.ro nu solicita si nu stocheaza nici o informatie referitoare la cardul dvs
- in cazul in care cardul este asociat unui cont in alta moneda decat RON, tranzactiile se efectueaza in lei, la cursul de schimb al bancii emitente pentru cardul respectiv
- noi nupercepem comisioane suplimentare pentru tranzactii. Posibilele comisioane pot aparea conform intelegerii cu banca emitenta pentru cardul respectiv
- in cazul in care din diferite motive tranzactia a esuat, puteti achita comanda ramburs, fara a fi nevoie de a face o noua comanda
- pentru informatii suplimentare sau orice problema, va rugam sa ne contactati.

 

Livrare

Vor fi livrate doar comenzile cu valoare de minim 40 lei fara taxa de transport.

1. Livrare prin curier (in mod normal 1-2 zile lucratoare de la confirmarea trimiterii comenzii). NU PERCEPEM TAXA SUPLIMENTARA PENTRU COLETELE CU GREUTATEA DE PANA LA 10 KG.


Taxe de expediere (livrare cu crier) :
- sistem ramburs pentru comenzi intre 40 si 249.99 lei = 18 lei
- sistem ramburs pentru comenzi peste 250 lei = Gratuit
- transfer bancar sau cu card bancar (online) pentru comenzi intre 40 si 249.99 lei = 13 lei
- transfer bancar sau cu card bancar (online) pentru comenzi peste 250 lei = Gratuit

***Nu percepem taxa suplimentara pentru livrarea coletelor in zona rurala.

2. Ridicare din magazin.

La aceasta optiune nu percepem taxa suplimentara si nu este valore minima la finalizarea comenzii.

Returnarea produselor:

- conform OUG 34/2014, pentru produsele achizitionate la distanta, consumatorul are dreptul de retragere din contract, in termen de 14 zile calendaristice, fara a preciza motivele, din momentul in care a intrat in posesia produsului.

- pentru a respecta termenul limita de retragere din contract este suficient sa trimiti comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere inainte de expirarea perioadei mentionate mai sus.

- cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. In cazul in care produsele au defect la livrare, cheltuielile le suportam noi

- daca doresti sa returnezi un produs, te rugam sa ne contactezi.

 

Etapele livrarii:


Comenzile se expediaza in ziua curenta daca au fost finalizate pana la ora 10:00 sau a doua zi depinde de volumul de comenzi, exceptie facand sambata si duminica.
 

Echipa Creative Mania.